E-Handelsbetingelser


Priser:

Alle priser er uden moms, i danske kroner (DKK). Moms tillægges på faktura ved køb i Danmark. Priserne gælder på bestillingstidspunktet.

Levering og forsendelse:


Leveringstiden kan variere med forbehold for lagestatus. Længere leveringstid må påregnes på ikke lagervare. Du vil modtage en faktura for dit vare køb hos Twocut Aps, dette er din dokumentation for handlen.

Alt efter størrelse sendes ordren som pakke eller brev, dvs. den er mulig at spore som pakke, hvis der skulle opstå problemer.
Der tillægges ordren et forsendelsesgebyr. Dette gebyr dækker udelukkende omkostningerne til forsendelse. Ved forsendelse til udlandet pålægges et ekstra gebyr afhængigt af destination.

Vi forbeholder os retten til at afvise en afgivet bestilling, hvad grunden end måtte være.

Betaling:

Hos Twocut Aps har du følgende betalingsmuligheder: Dankort og Visa/Dankort eller bankoverførsel.

Dankort og VISA/Dankort
Det samlede beløb hæves først på din konto efter varen er afsendt. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Du skal i forbindelse med betaling opgive dit kortnummer og udløbsdato.


Sikker betaling :

Betalingssystemet i vores net butik er sikret med en såkaldt SSL løsning. SSL er et system, der krypterer alle de Dankort-informationer, du sender til os i forretningen. Det betyder, at hverken vi eller andre (dog med undtagelse af PBS) kan skaffe oplysninger om dit kort. SSL systemet sikrer desuden, at data mellem din browser og vores server ikke kan ændres.

Fortrydelsesret/Returnering af varer :

I henhold til Forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret. Evt. kan du blot nægte at modtage varen. Brug originalemballagen, hvis du returnerer varen. Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen, varen returneres i ubrugt stand. Fragtomkostninger i forbindelse med returnering påhviler kunden.

I henhold til Købeloven har du 24 måneders reklamationsret. Det gælder, hvis varen er beskadiget under fragt eller har produktionsfejl. Skriv kort på en seddel, hvad der er galt. Brug Kontakt os inden du returnerer varen. Anfør gerne ordrenummeret. Vi betaler fragten.

I tilfælde af reklamation eller ombytning, skal du vedlægges en kopi af din faktura, samt oplyse din bankoplysninger, så returnerer vi dit tilgodehavende, så snart vi har modtaget din vare. Reklamationer skal foretages rettidigt efter at fejlen eller manglen ved varen er konstateret, og helst inden 10 dage.

Skal du returnere en vare, sendes den til
Twocut ApS
Fjellerupvej 9
5856 Ryslinge

Personlige oplysninger:

Når du handler i vores net butik, har vi brug for en række oplysninger om dig. Herunder kan du se, hvilke informationer vi indsamler, og hvad de bruges til.

Navn og adresse
For at kunne sende dine varer til dig, har vi brug for dit firmanavn og adresse.

E-mailadresse
Dette felt skal udfyldes, således vi kan sende dig en elektronisk bekræftelse.

CVR/VAT. Nummer

Dine personlige data anvendes udelukkende i vort interne kunde- og økonomisystem

Åbningstider/kontakt os:

Du kan ringe til os man-fre kl. 9-16 på +4530277114. Derudover kan du skrive til os via mail rene@twocut.dk.

Special ordre udføres efter nærmere aftale.